• خانه
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • سرگرمی
نامی نما
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • سرگرمی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
نامی نما
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

شیدا قهرمانی توسط شیدا قهرمانی
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0
136
اشتراک گذاری
1.2k
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

به گزارش پارسی گاه به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

شاید علاقه مند باشید

فرزاد جعفری : سازمان اینسکو، نهادی رسمی و قانونی در سطح داخلی و بین المللی و دارای یک تیم مدیریتی قوی متشکل از جوانان خوش فکر کشور است

ثبت‌نام دانش بنیان‌ها برای حضور در تلکام ۱۴۰۳ آغاز شد

فراری دادن بیش از ۳۵۰۰ زندانی از زندان‌های حمص و دمشق به دست مخالفان سوری

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری
پست قبلی

کنتورهای هوشمند حجمی آب در جهت مدیریت مصرف آبهای زیرزمینی طراحی و تولید شده است

پست بعدی

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

شیدا قهرمانی

شیدا قهرمانی

مطالبمرتبط

فرزاد جعفری : سازمان اینسکو، نهادی رسمی و قانونی در سطح داخلی و بین المللی و دارای یک تیم مدیریتی قوی متشکل از جوانان خوش فکر کشور است

فرزاد جعفری : سازمان اینسکو، نهادی رسمی و قانونی در سطح داخلی و بین المللی و دارای یک تیم مدیریتی قوی متشکل از جوانان خوش فکر کشور است

توسط admin
4 بهمن 1403
0

به گزارش نامی نما ؛ سازمان بین‌المللی مشاوران و متخصصان ملل اسلامی(اینسکو) به صورت رسمی و قانونی در سطح داخلی...

ثبت‌نام دانش بنیان‌ها برای حضور در تلکام ۱۴۰۳ آغاز شد

ثبت‌نام دانش بنیان‌ها برای حضور در تلکام ۱۴۰۳ آغاز شد

توسط نامی نما
18 آذر 1403
0

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام ۱۴۰۳) با حمایت صندوق...

فراری دادن بیش از ۳۵۰۰ زندانی از زندان‌های حمص و دمشق به دست مخالفان سوری

فراری دادن بیش از ۳۵۰۰ زندانی از زندان‌های حمص و دمشق به دست مخالفان سوری

توسط نامی نما
18 آذر 1403
0

 مخالفان سوری روز یکشنبه اعلام کردند که درهای زندان‌ها را گشوده تا زندانیان فرار کنند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل...

رایزنی وزیر خارجه مصر با همتایان قطری و عراقی خود درباره تحولات سوریه

رایزنی وزیر خارجه مصر با همتایان قطری و عراقی خود درباره تحولات سوریه

توسط نامی نما
17 آذر 1403
0

منابع خبری گزارش دادند که بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر با همتایان قطری و عراقی خود درباره تحولات سوریه تلفنی...

پست بعدی
افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

خبرهای مرتبط

فعالیت گسترده مجتمع فولاد اسفراین استان اصفهان(+فیلم)

فعالیت گسترده مجتمع فولاد اسفراین استان اصفهان(+فیلم)

26 دی 1402
تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

30 فروردین 1403
نسل سوم مناطق آزاد تجاری در خدمت کریدورهای بین‌المللی (+فیلم)

نسل سوم مناطق آزاد تجاری در خدمت کریدورهای بین‌المللی (+فیلم)

25 آذر 1402

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اسلاید
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اسلاید
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • رنگارنگ
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گردشگری
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سپه بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت نمایشگاه پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

خبرهای اخیر

  • نخستین همایش تخصصی مدیران ارتباطات شهرداری‌های كشور در تهران برگزار می‌شود
  • قهرمانان بی‌رانت؛ چگونه کارآفرینان خودساخته جهان اقتصاد کشورها را متحول می‌کنند؟

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • بانک
  • بیمه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • خودرو
  • هنری
  • سرگرمی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب